form(***antispam***@***antispam***)krpa(***antispam***.***antispam***)cz telefon +420 499 405 635
Po - Pá 6:00 - 14:00
vyhledat e-mail telefon login košík
+420 499 405 635Po - Pá 6:00 - 14:00 form(***antispam***@***antispam***)krpa(***antispam***.***antispam***)cz
e-mail
heslo
Heslo jsem zapomněl
Chci se registrovat

POLITIKA KVALITY


Naše společnost je tradičním výrobcem papíru a papírenských výrobků. Více než 185letá tradice navazující na KRKONOŠSKÉ PAPÍRNY i současné postavení na trhu jsou vůči našim zákazníkům zavazující.

Hlavním záměrem naší společnosti je rozvíjet oblast zpracování. Akciová společnost KRPA FORM se specializuje na výrobu konečných výrobků – tiskopisů, kotoučků, kotoučů z podkladového papíru pro masné zpracování, papírových sáčků určených pro fastfoody, ale i pekařství a reklamní produkce, plotrových rolí, flipchartů, bloků a dalších finálních produktů.

Zavedený systém managementu kvality v souladu s normou ISO 9001:2015 nám má pomoci k realizaci a kontrole. Má být nápomocen k neustálému zlepšování ve všech oblastech.
Na základě plnění níže stanovených dílčích i strategických cílů budeme naplňovat politiku kvality a dosahovat jednotlivých bodů dle normy ISO 9001:2015 s cílem neustálého zlepšování všech procesů ve společnosti.

Cílem managementu organizace je i nadále zlepšovat motivující prostředí pro naše zaměstnance, jejich ztotožnění s politikou a cíli v oblasti kvality. Budeme dále prohlubovat formy a metody personální práce vedoucí ke zvyšování nejen odborností, ale i vědomí závažnosti svých činností přispívajících k dosažení shody výrobku s požadavky - cílů kvality; vše v souladu s novými technologiemi.

I nadále budeme věnovat pozornost problematice vlivu naší společnosti na své okolí, zvláště pak na životní prostředí, hospodaření s odpady, snižování energetické náročnosti apod.

Prohloubením spolupráce s dodavateli sledujeme dosažení stavu vzájemně výhodné spolupráce, spolehlivosti, kvality a trvalé informovanosti.

Vyhodnocené marketingové informace nám slouží k přijímání konkrétních a účinných opatření včetně strategických rozhodnutí. V našich rozhodnutích bereme na zřetel nejen podnikatelské prostředí, ve kterém se pohybujeme, ale i změny a případná rizika související s tímto prostředím.

S vědomím, že prosperita společnosti je ve své podstatě mimo jiné určována zákazníkem a jeho ochotou koupit náš výrobek, stanovuji zásady našeho vztahu k zákazníkovi platné pro všechny zaměstnance:

  • udržet vysoký kvalitativní standard všech výrobků a zajistit jejich vývoj v souladu se světovými trendy,
  • pozorně naslouchat požadavkům zákazníka, porozumět jim a zajistit jejich realizaci,
  • požadavky plnit přesně v daném rozsahu a termínu,
  • průběžně informovat zákazníka o nových skutečnostech,
  • neslibovat reálně nesplnitelné,
  • chovat se s úctou k zákazníkovi i k sobě navzájem,
  • udržovat se zákazníky pravidelnou komunikaci a osobní jednání.

 

Tomáš Bárta                 
výkonný ředitel KRPA FORM, a. s.

Webdesign wpj.cz
© 2018 KRPA Holding CZ, a.s. nastavení cookies